СПАДКОВА СПРАВА

Витяг ДЗК

Витяг ДЗК

Отримання витягу з ДЗК для оформлення спадщини від 1000грн

Замовлення приймаються в офісі, або через

phone telegramm viber viber

Витяг з ДЗК - це документ, що підтверджує внесення даних про земельні ділянки до кадастрового державного кадастру. Витяг із кадастру також є однією з форм надання інформації з Державного кадастру про земельні ділянки. Насправді громадяни та організації часто отримують виписку з кадастру у двох випадках. При присвоєнні кадастрових номерів, при реєстрації земельної ділянки в Державному кадастрі України. Коли відбуваються земельні операції (купівля-продаж, дарування, обмін, оренда, спадкування тощо). Перший випадок є актуальним для власників земельних ділянок, які мають державний акт на право власності на землю і, водночас, не включені до Національної кадастрової системи. Таким чином, власник земельної ділянки, маючи державний акт на землю, подає Державному кадастровому реєстратору по місцезнаходженню земельної ділянки необхідні документи для внесення в кадастр відомостей про земельну ділянку. Для підтвердження введеної інформації реєстратор видає замовнику витяг про реєстрацію земельної ділянки в кадастрі. Винятком з цього, є ситуація з червоним державним свідоцтвом, яке було видано до 2004 року і яке не містить кадастрового номера. Для внесення земельної ділянки до кадастру за таким державним актом необхідно додатково розробити технічну документацію для встановлення меж земельної ділянки в натурі (на земельній ділянці) та організувати присвоєння кадастрового номера державним реєстром кадастру. Як за відсутності ділянки в НКС, так і у випадку із старим державним актом, після отримання витягу з кадастру реєстрації земельних ділянок, ви повинні додатково звернутися до місцевої реєстраційної служби для реєстрації права (права власності, оренди) землі. Тільки після всіх вищезазначених дій можна буде продати, обміняти, подарувати тощо. Враховуючи тенденцію законодавчого ускладнення процедури реєстрації земельної ділянки в Україні, радимо не відкладати реєстрацію земельної ділянки в кадастрі.

  1. Витяг з кадастру для нотаріуса Другий випадок - коли виписка з кадастру потрібна для будь-яких земельних операцій (спадкування, купівлі, продажу, дарування, обміну тощо). Як правило, ми дізнаємося про необхідність отримання такої виписки у нотаріуса, коли маємо намір укласти та засвідчити будь-яку угоду з землею. Така виписка з кадастру, крім інформації про реєстрацію земельної ділянки, містить також дані нормативної та грошової оцінки та дані про обмеження у користуванні землею. Раніше така інформація повинна була надаватися нотаріусу у вигляді окремих довідок. Зараз вся інформація про земельну ділянку міститься в одному документі (витягу з кадастру). Головне, що отримати витяг з кадастру в другому випадку можна лише при реєстрації права на земельну ділянку в реєстраційній службі (Укрдержреєстр), про яку ми вже згадували вище. Зазвичай порядок видачі витягу з кадастру регулюється положеннями Порядку ведення Державного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.10.2012. Витяг з кадастру - остаточний документ, отриманий від місцевого управління Державного агентства (Держгеокастр).