СПАДКОВА СПРАВА

Оцінка майна при спадкуванні

Оцінка майна при спадкуванні

Вартість послуги від 1000грн.

Замовлення приймаються в офісі, або через

phone telegramm viber viber

Спадкування - це юридичний процес, який передбачає збір та пред'явлення спадкоємцем або спадкоємцями всіх необхідних для спадкування документів, встановлених законодавством України для оформлення спадщини та отримання Свідоцтва про право на спадщину згідно із законодавством України. В деяких випадках при спадкуванні необхідно проводити оцінку майна. Оцінка майна необхідна для визначення суми податків, які необхідно буде сплатити спадкоємцю.

При спадкуванні резидентом України ставка податку складає 5% + 1,5% військовий збір, при спадкуванні нерезидентом ставка податку складає 18% + 1,5% військовий збір.

Виготовлення звіту про оцінку майна при спадкуванні здійснюється кваліфікованими експертами, які використовують достовірну та сучасну інформацію та дотримуються законодавства України.

Документів, які необхідно надати для замовлення оцінки при спадкуванні:

  • Правовстановлюючий документ на майно (договір купівлі-продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності );
  • Технічний паспорт на майно;
  • Свідоцтво про смерть спадкодавця;
  • Витяг із спадкового реєстру;
  • Паспорт та код спадкоємця; Звіт про оцінку проводиться на протязі однієї доби, але в деяких випадках строк виготовлення звіту про оцінку може бути збільшений.

Вірно підібраний експерт з оцінки нерухомості майна допоможе заощадити ваші кошти при сплаті податків.