СПАДКОВА СПРАВА

БТІ

БТІ

ВИГОТОВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА НА КВАРТИРУ З ВНЕСЕННЯМ ВІДОМОСТЕЙ ДО РЕЄСТРУ ОБ'ЄКТІВ НЕРУХОМОГО МАЙНА

від 2600грн - місяць (з реєстрацією)

від 3000грн – 3-5 днів (з реєстрацією)

ОТРИМАННЯ АРХІВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ З БТІ (ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА)

від 700грн - місяць

від 1000грн – 3-5 днів

Документи необхідні для виготовлення технічного паспорта, довідки про паказники об'єкта та інформаційної довідки БТІ:


1. ЗАПИТ від нотаріуса на виготовлення технічного паспорта та довідки про показники;

2. ЗАПИТ від нотаріуса на отримання архівної інформації з БТІ, за ким та на підставі яких документів зареєстрована квартира/будинок; 3. Правовстановлюючий документ (свідотство про право власності, догові купівлі-продажу, договір дарування, свідотство про право на спадщину та ін.);

4. Старий технічний паспорт (бажано);

5. Паспорт спадкоємця або представника спадкоємця за дорученням.


Замовлення приймаються в офісі, або через

phone telegramm viber viber

Технічний паспорт - це документ, завданням якого є відображення фізичного стану об’єкта у документальній формі. Він показує основні характеристики, а саме: • розташування об’єкта; • його технічні характеристики; планування об’єкту ; • площа кожної кімнати та інших допоміжних приміщень; • дата будівництва тощо; Технічний паспорт об’єкта нерухомості розробляє сертифікований інженер після того, як він зробив технічну інвентаризацію, склав креслення та розрахував площу приміщення, і лише потім видається у документальній формі.

Технічний паспорт, згідно з інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації нерухомого майна, видається у встановленій формі, прошитий, підтверджений печатками технічного інженера інвентаризації, а також організації, де він працює. Для чого необхідний технічний паспорт? Отримання технічного паспорта є обов’язковою процедурою для всіх об’єктів нерухомості, оскільки згідно з інструкцією, для здійснення будь-яких дій з об’єктом нерухомості.

  • під час оформлення спадщини;
  • при реєстрації приватизації квартири або кімнати в гуртожитку;
  • при реєстрації гаража в гаражному кооперативі;
  • під час купівлі / продажу будь-якого майна;
  • коли проводиться перепланування або реконструкція;
  • при зміні функціонального призначення;
  • при легалізації самовільно встановлених об’єктів нерухомості;
  • коли об’єкт нерухомості об’єднаний або розділений;
  • при введенні в експлуатацію об’єктів нового будівництва (за умови наявності дозволів). Крім того, технічний паспорт потрібен у таких випадках, як переїзд об’єкта нерухомості, навіть якщо ви хочете узаконити прибудову для будинку або перереєструвати майно.

Наші спеціалісти допоможуть вам зробити технічний паспорт та, якщо потрібно, зареєструвати право власності на майно.

Порядок видачі технічного паспорта Технічний паспорт на будівлю чи приміщення розробляється сертифікованим інженером з технічної інвентаризації. Технічний паспорт на будівлю може замовити власник нерухомості, спадкоємець, уповноважений представник. Розробка технічного паспорта для нежитлової будівлі, квартири, приватного будинку, гаража або промислової будівлі виконується за такою процедурою:

  • Консультація. На цьому етапі власник зв'язується з компанією та інформує про необхідність виготовлення технічного паспорту.
  • Укладається договір про надання послуг.
  • Виїзд інженера. Після прибуття спеціаліста для вимірювання приміщення або будівлі власник повинен забезпечити доступ до об’єкта.
  • Розробка технічного паспорта.
  • Підготовка документів та передача замовнику.

Перелік документів, необхідних для замовлення технічного паспорта Виготовлення технічного паспорту вимагає від власника підготовки основного пакету документів. Які документи для отримання технічного паспорта будуть потрібні:

  • запит від нотаріуса на виготовлення техпаспорту та довідки про показники (при спадкуванні);
  • документи від власника, спадкоємця (для фізичних осіб - паспорт, для юридичних осіб - установчі документи);
  • документи про право власності на об’єкт нерухомості ( договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, витяг з реєстру нерухомості тощо);
  • старий технічний паспорт (за наявності);
  • дозволи на будівництво (для нових будівельних проектів).